Ta funkcionalnost vam omogoča, da na enostaven način ugotovite, kaj vaše uporabnike sploh zanima in ali je morda med iskalnimi pojmi tudi kakšna vsebina, ki je ta trenutek nimate, pa bi jo bilo dobro imeti. Vse to vam seveda omogoča Google Analytics.
Pred pričetkom morate spremljanje iskanja vklopiti.
To storite tako, da:
- vstopite v orodje Google Analytics,
- tam greste v Skrbnik/Admin nastavitve, funkcija se nahaja levo spodaj.
- v tretjem stolpcu (Pogled/View) odprete Nastavitve pogleda/View Settings,
- se pomaknete navzdol in vklopite Sledenje iskanjem po spletnem mestu/Site Search Traffic.
To pustite zaenkrat odprto in pojdite na svojo spletno stran. Izmislite si nek iskalni pojem in ga vnesite v iskalno polje na svoji spletni strani.
Rezultat se vam običajno izpiše v podobni obliki kot na sliki. Pred iskalnim pojmom je običajno neka črka. V našem primeru je to »q«. Pojdite nazaj v analitiko in črko vnesite v polje Poizvedbeni parameter/Query parameter.
POZOR: Če se iskalni pojem v povezavi ne pojavi naročite svojim upravljalcem spletne strani, da vam to nastavijo, saj vam sicer analiza ne bo delovala!
Rezultati se vam bodo v naslednjih dneh pričeli prikazovati v analitiki. Do njih lahko dostopate v funkciji Vedenje\Iskanje po spletnem mestu (Behavior\Site Search).