POVEČAJTE PRODAJO S POMOČJO PRAVIH PODATKOV - GOOGLE ANALYTICS 4
Prejmite svoj seznam za nastavitev GA4
Izpolnite obrazec in prejmite darilo Seznam oziroma checklisto za osnovne nastavitve Google Analyitcs 4 + BONUS kratek opis kanalov, ki se pojavijo v Google Analytics 4.
Glede na to kako uporabljajo Google Analytics 4, ločimo dve skupini podjetij.
Tista, ki imajo nameščeno Google Analytics in aktivno uporabljajo podatke za povečanje prodaje in izboljšanje marketinških aktivnosti.
Podjetja, ki imajo Google Analytics zgolj nameščeno na spletno stran…
V katero skupino spadate vi?
Morda v prvo, morda v drugo, morda ste nekje vmes?
Če spletne analitike ne pogledate vsaj nekajkrat tedensko, če ne veste, kakšna je vaša stopnja konverzije, če nimate nastavljena vsaj tri vam prilagojena poročila, potem ste z veliko verjetnostjo v drugi skupini.
V tem primeru je zadnji čas, da prestopite med tiste, ki analitiko aktivno in koristno uporabljamo redno in jo izkoriščamo za izboljšanje marketinških rezultatov.
Z nekaj prakse jo boste uporabljali celo z veseljem. Veseli boste vseh koristi, ki vam jih bo uporaba prinesla.
KORISTI GOOGLE ANALYITICS 4
Optimiziranje marketinških budgetov – Kakovostna podatki pomenijo, da boste v digitalnem marketingu izvajali samo tiste aktivnosti, ki vam prinašajo rezultate. Če boste na primer ugotovili, da vam sodelovanje z influenserji ne prinaša rezultatov, boste ta sodelovanja prekinili in denar namenili tja, kjer prinaša boljši donos.
Boljši prodajni rezultati – S pomočjo natančnih podatkov boste lahko izboljševali kakovost vaših marketinških aktivnosti, da bodo bolj učinkovite in seveda prinašale boljše rezultate.
Ko boste recimo na landing pagu ugotovili, da si ga velika večina obiskovalecev sploh ne pogleda do konca, boste lahko prilagodili vsebino tako, da bo bolje prepričala in generirala prodajo.
Prihranek časa – Ker se vam ne bo treba več ukvarjati z aktivnostmi, ki ne prinašajo rezultatov, boste prihranili tudi čas.
Morda boste sčasoma pričeli uživati tudi v sami uporabi Google Analytics 4, kar je še dodaten razlog, da se ji posvetite!
Imate "nerešljiv" izziv z nastavitvami ali razlago podatkov Google Analytics 4?
Izpolnite obrazec in našli bomo rešitev!
KAJ LAHKO S POMOČJO GOOGLE ANALYTICS 4 IZVESTE?
Z orodjem Google Analytics 4 lahko, ne lahko, morate točno izmeriti od kod prihajajo na vašo stran kupci.
Morda iz iskanja na Googlu, email marketinga, Facebook oglasov, letaka, morda iz vašega Tiktok profila … Od koderkoli že prihaja, s pomočjo GA4 boste to vedeli izjemno natančno.
Za uspešen digitalni marketing morate vedeti, kako se obisk in aktivnosti na spletni strani spreminjajo skozi čas. Obisk se spreminja, določeni izdelki niso več zanimivi, določene vsebine naenkrat postanejo zelo popularne, …
Če to veste, potem lahko to uporabite. S pomočjo dobro nastavljene analitike boste to redno spremljali in lahko prilagodili aktivnosti. Ko se nekaj zgodi, boste lahko tudi ugotovili zakaj se je zgodilo.
Ali veste, kdo obiskuje spletno stran. Recimo, da prodajate žensko kozmetiko namenjeno mlajšim ženskam. So one tiste,ki pridejo na spletno stran?
Kako na dogajanje na spletni strani vplivajo nove aktivnosti. Ste v marketing vključili oglase na Instagramu, morda ste objavili članek na blogu, pričeli sodelovati z influenserjem? Če ste naredili karkoli od tega je dobro, da to merite in spremljate učinek. Saj verjetno ne želite delati in plačevati za nekaj, kar ne prinaša rezultatov?
Izvedeli boste še marsikaj drugega, orodje Google Analyitcs 4 pa je ravno zaradi tega obvezna in nujna osnova za večanje prodaje in optimizacijo vlaganj v digitalni marketing.
OSNOVNE NASTAVITVE GOOGLE ANALYTICS 4
Da boste s pomočjo GA4 dobili prave rezultate, morate najprej poskrbeti za pravilno nastavitev samega orodja.
Izpolnite spodnji obrazec in prejmite Seznam oziroma checklisto za osnovne nastavitve Google Analyitcs 4 + BONUS kratek opis kanalov kot so Organic Search, Direct, Referral in ostalih, ki se pojavijo v Google Analytics 4.
Prejmite svoj seznam za nastavitev GA4
Izpolnite obrazec in prejmite darilo Seznam oziroma checklisto za osnovne nastavitve Google Analyitcs 4 + BONUS kratek opis kanalov, ki se pojavijo v Google Analytics 4.