10 brezplačnih marketinških orodij

Saj vsi vemo, kako je z delom v marketingu. Vsi ga imamo radi. Radi delamo strategije, izvajamo konkretne aktivnosti in uživamo, ko gre pri kakšni akciji vse prav.

Malo manj prijetna stran pa je odnos ostalega podjetja do stroškov, ki jih marketing povzorča. Finančni oddelek bi marketing najraje kar ukinil, poslovodstvo pa včasih stroške tolerira s stisnjenimi zobmi.

Mi seveda vemo, da so stroški nujni, pa tudi kaj bi se zgodilo, če marketinških stroškov ne bi bilo ?.

Vsekakor lahko v marketingu tudi sami prispevamo k temu, da se stroški znižajo ali pa ga nadgradimo z uporabo brezplačnih orodij, ki so nam na voljo.

Na naslednjem sestanku z direktorjem boste lahko pokazali, da so določene stvari lahko tudi (skoraj) brezplačne. Samo ne razvadite ga preveč.

Predstavljamo vam 10 orodij, ki jih morate uporabljati, saj so izjemno koristna, poleg tega pa so popolnoma ali vsaj v v osnovni različici brezplačna.

Google Analytics

Če bi moral izbrati samo eno marketinško orodje, ki bi ga uporabljal na spletni strani, je to zagotovo Google Analytics. Z njim dobite vpogled v to, kdo so vaši obiskovalci, kaj na strani počnejo, odkod so prišli, koliko so nakupili in še in še.

90% vas ima to orodje dejansko že nameščeno. Uporabljajte ga.

Če ga še nimate nameščenega, ga namestite danes. Nujno.

Similarweb

Podatke o obisku svoje strani najdete v Google Analytics, več o tem, kakšna je obiskanost strani konkurence pa lahko poiščete tukaj.

Facebook Ads Library

Če vas zanima, kako na Facebooku oglašujejo vaši konkurenti ali želite najti ideje za svoje oglase si pomagajte s Facebook Ads Library.
brezplačna marketinška orodja

Google Trends

Preverite, kako pogosto uporabniki iščejo posamezno ključno besedo na Googlu. Dobili boste graf, ki prikazuje pogostost uporabe v zadnjem letu. Spoznali boste, v katerem delu leta iščejo največ, poleg tega pa lahko posamezno besedo primerjate z drugimi.

Ubbersuggest

Preprosto online SEO orodje za načrtovanje in iskanje ključnih besed. Preverite lahko tudi kdo je vaša največja konkurenca in poiščete ideje za nove ključne besede.

Answerthepublic

Če vas zanima, kaj ljudje najpogosteje iščejo v zvezi s posamezno ključno besedo, si lahko pomagate z orodjem AnswerThePublic. To vam lahko pride prav, če želite izvedeti malo več o načinu razmišljanja vaših kupcev.

Buffer

Buffer je orodje, ki omogča načrtovanje objav na družbenih omrežjih. Na brezplačno verzijo lahko povežete po en račun z vsakega omrežja in načrtujete po 10 objav na posamezno omrežje.

Canva

Sem zagovornik profesionalnega oblikovanja. Včasih pa pride do tega, da je oblikovalec zaseden ali pa je potrebno oblikovati nekaj manjšega, kar res ne bi preneslo stroška.

V tem primeru si pomagajte s Canvo. Izbirate lahko med množico vzorcev, s pomočjo katerih lahko oblikujete tisto kar rabite. Pa naj gre za Facebook objavo, infografiko ali preprost letak. Osnovni elementi so brezplačni, uporabite lahko tudi svoje slike, seveda pa je možna tudi uporaba plačljivih funkcionalnosti.

Hotjar

Obiskovalci se ob obisku spletne strani na nekatere stvari osredotočajo bolj kot na druge. Hotjar vam s pomočjo ti. heat maps prikaže, kaj je tisto, kar obiskovalce na vaši strani najbolj zanima.

Pixabay

Sicer je res, da uporaba ti. stock slik ni vedno najbolj zaželena, se ji velikokrat ne moremo izogniti. Razmislite ali je uporaba smiselna in če je, poiščite slike na Pixabayu.

Gre za eno najboljših strani z brezplačnimi fotografijami, ki jih lahko uporabljate tudi v komercialne namene. Upravljalec spletne strani niti ne zahteva, da navedete, kje ste slike dobili. Seveda pa bo vesel vsake omembe in morebitne povezave na svojo stran.

 

Brezplačnih marketinških orodij je seveda še več. Če nič drugega jih ima Google v svojem arzenalu ogromno. Pričnite z uporabo naštetih. Če vam katero res pomaga in bi potrebovali kaj več, si privoščite plačljivo verzijo. Strošek se vam bo kmalu povrnil.

Naročite se na Digital Boom e-novice in BREZPLAČNO prenesite e-knjigo "11 obveznih pravil za eksploziven marketing v recesiji.