Pred približno dvema letoma je Google predstavil novost pri merjenju obiska spletne strani.
Google Analytics 4.
Uporabniki večino nismo bili navdušeni nad novostjo.
Predvsem spremenjena platforma je kljub boljšim podatkom povzročila to, da smo vsi vztrajali pri obstoječi verziji Universal Analytics.
Veliko vas vztraja še sedaj.
Razumljivo.
Obstoječi podatki odlično pomagajo pri upravljanju aktivnosti in stroškov digitalnega marketinga. Objektivnega razloga za spremembe ni.
Pardon, ni ga bilo.
Nekaj bo treba ukreniti. In to dokaj hitro.
Zakaj?
Google je uporabnike pred kratkim obvestil, da s 1.7.2023 ukinja Universal Analytics.
Žal to pomeni ravno to, kar ste zaslutili.
Vaša stran od 1.7.2023 ne bo več beležila podatkov o obisku.
Pa brez skrbi.
Rešitev obstaja.
- Na stran čimprej namestite kodo za Google Analytics 4.
- Pripravite vsa poročila, ki jih rabite.
- Čimdlje uporabljajte obe analitiki in se pripravite na čas, ko bo na voljo zgolj nova verzija.
Seveda ima kljub neljubi prisili Google Analytics 4 (GA4) ogromno plusev. Naj poudarim zgolj tri najpomembnejše:
- GA 4 model merjenja je boljši in fleksibilnejši od tistega v Universal Analytics.
- Izboljšanje sledenje uporabniku, saj ga analitika spremlja na različnih napravah. Analitika tako sedaj prepozna istega uporabnika na računalniku, tablici, telefonu in če jo imate tudi v vaši aplikaciji. Tako mu sedaj sledi povsod. Z vidika marketinga kar v redu, kajne ;)?
- Možnost priprava poročil, ki bodo za vas bolj uporabna od standadiziranih.
Je pa potrebno GA4 nekoliko bolj natančno nastaviti in uporabnikom pomagati pri pričetku dela.
Predlagam vam, da vam pri tem pomagam.
Google Analytics vam bom nastavil tako, da boste dobivali tiste informacije, ki vam bodo pomagale pri izboljšanju rezultatov digitalnega marketinga.
Dodaten fokus bo na pridobivanju podatkov, ki bodo pomagali pri optimizaciji stroškov vaših aktivnosti.
Če bo potrebno lahko pripravim tudi delavnico za zaposlene, s pomočjo katere bodo bolje razumeli in izkoristili podatke.
Sodelovanje se ne bo ustavilo po pripravi, saj vam bom na voljo tudi kasneje za morebitne spremembe in nadgradnje poročil in podatkov.
Skratka cilj je ta, da s pomčjo Google Analytics 4 dobivate prave podatke, ki vam bodo pomagali pri boljših končnih rezultatih vaših aktivnosti.
Za več informacij mi pošljite email na miha@digitalboom.si ali me pokličite na 040 521 465.