7 razlogov, zaradi katerih ne smete več živeti brez orodja Google Tag Manager

Google Tag Manager je, kot pove že ime Googlovo orodje, ki vam omogoča namestitev in delo s tagi oziroma oznakami na spletnimi strani. Gre za kratke kode, ki se jih običajno namesti v kodo spletne strani. Tipičen primer take kode je koda za Google Analytics.

Ena koda namesto večih

Prva prednost je torej ta, da na spletno stran namestite samo eno kodo, namesto večih. Do sedaj ste morali na spletno stran namestiti posebno kodo za Google Analytics, eno za Facebook Pixel, potem še eno Google Ads, morda Pinterest tag in Hotjar Tracking kodo.

To je pomenilo tudi to, da ste morali vsakič kontaktirati upravljalce vaše spletne strani, da so namestili kodo. To je pomenilo, da ste za to porabili nekaj časa in je predstavljalo tudi določen strošek.

Vse na enem mestu

Vsi ti različni Tagi lahko na vaši spletni strani naredijo določen kaos. Kode so nameščene povsod. Zamenjajo se zaposleni in izgubi se sledljivost. Koda spletne strani pa izgleda, kot zapisi v klingonščini.

Google Taga Manager vam omogoča, da so vse te kode urejene znotraj njega. Pregleda in upravlja pa jih lahko vsakdo z dostopom.

Enostavno testiranje novih nastavitev

Ko ste do sedaj na spletno stran dodali novo kodo, za recimo Facebook Pixel, ste morali najprej kontaktirati vašega upravljalca spletne strani, ki je namestil kodo. Potem pa ste trepetali, ali bo koda sploh delovala.

Saj običajno je, a že tisti občutek čakanja in preverjanja, ni bil najbolj prijeten.

Zdaj kodo, kot rečeno, lahko namestite sami in pred aktivacijo preverite ali deluje. Šele ko ste prepričani, da je vse v redu, jo aktivirate.

Enostavno delo z Google Analytics Eventi

Dogodki so bili po mojem mnenju ena najbolj zoprnih stvari za spremljanje v Google Analitiki.

Narediti ste morali cel kup kod in jih namestiti na spletno stran.

Zdaj vse to lahko naredite v okviru Google Tag Managerja. Kot smo že opisali lahko pred zagonom tudi preverite ali deluje.

Če želite na primer vedeti, koliko obiskovalcev je kliknilo na določen gumb na spletni strani, lahko vse skupaj pripravite v nekaj minutah.

Google Tag Manager je brezplačen

Ob poplavi različnih aplikacij, ki vsaka stanejo nekaj 10 € na mesec je Google Tag Manager brezplačen.  Vse kar potrebujete je Google račun in v nekaj minutah lahko pričnete z delom.

Je potrebno napisati še kaj več ;)?

Google Tag Manager

Hitrejša spletna stran

Hitra spletna stran je ključna za boljšo uporabniško izkušnjo obiskovalcev in višje konverzije. Walmart naj bi konverzije povišal za 2% za vsako sekundo krajši čas nalaganja spletne strani.

Manjše število kod na spletni strani bo skrajšalo čas nalaganja, tako da bo nekoliko hitrejša tudi vaša.

Google Tag Manager je enostaven za uporabo

Pričetki dela z orodjem Google Tag Manager so res malo zoprni, saj morate spoznati izraze kot so Tag, Trigger, Variable, … predvsem pa to, kaj v okviru orodja pomenijo.

Ko pa Google Tag Manager enkrat obvladate je uporaba enostavna. Veliko stvari, pri katerih ste bili odvisni od drugih, pa lahko naredite sami.

Google Tag Manager najdete tukaj. Na spletu pa je dostopnih cel kup tečajev, tako na Youtubu, kot na Udemyju.

Naročite se na Digital Boom e-novice in BREZPLAČNO prenesite e-knjigo "11 obveznih pravil za eksploziven marketing v recesiji.