Za delo z Google analitiko je ena od nujnih stvari tudi ta, da razumete tehnične izraze s katerimi operirate pri delu s tem orodjem. Vsak izraz ima dokaj specifičen pomen, ki ga morate poznati, da lahko pravilno interpretirate rezultate.
- Seja/ (Sessions) je časovno obdobje, v katerem se uporabnik aktivno ukvarja z vašim spletnim mestom, aplikacijo itd. S sejo so povezani vsi uporabniški podatki (ogledi zaslona, dogodki, e-trgovina itd.).
- Seje/ (Sessions) skupno število sej znotraj časovnega obdobja.
- Uporabniki/ (Users) so vsi, ki so v časovnem obdobju začeli najmanj eno sejo.
- Novi uporabniki/ (New Users) število novih uporabnikov v izbranem časovnem obdobju.
- Število sej na uporabnika/ (Number of Sessions per User) – povprečno število sej na uporabnika.
- Ogledi strani/ (Pageviews) je skupno število ogledanih strani. Vključeni so tudi večkratni ogledi iste strani.
- Meritev »Strani/sejo«/ (Pages/Session) (povprečna globina obiska) prikaže povprečno število strani, ki si jih uporabniki ogledajo med sejo. Upoštevani so tudi večkratni ogledi iste strani.
- Povprečno trajanje seje/ (Avg. Session Duration) je povprečna dolžina seje.
- Stopnja obiskov ene strani/ (Bounce Rate) – odstotek sej na eni strani, pri katerih ni bilo interakcije s stranjo.Tole je zagotovo ena najbolj pomembnih spremenljivk v Google Analytics. Zato bodite posebej pozorni nanjo.
- Edinstvani ogladi strani/ (Unique Pageviews) – Edinstveni ogledi strani pomenijo število sej, pri katerih si je uporabnik vsaj enkrat ogledal določeno stran. Edinstven ogled strani se šteje za vsako kombinacijo URL-ja in naslova strani.
- Povprečen čas na strani/ (Avg. Time on Page) – Povprečen čas, ki so ga uporabniki porabili za ogled določene strani oziroma zaslona ali nabora strani oziroma zaslonov.
- Vstopi/ (Entrances) – Vstopi pomenijo število, ki določa, kolikokrat so uporabniki vstopili na vaše spletno mesto prek določene strani ali nabora strani.
- %izhodov/ (%Exit) – % izhodov pomeni odstotek izhodov z določene strani ali nabora strani spletnega mesta.
Preverite tudi, zakaj je Google Analytics tako uporabno orodje. In sicer tukaj.